Στον ΟΦΗ «ανακάλυψαν» διαιτητικές αδικίες

Το καλό με τη Σούπερ Λιγκ είναι πως σε όλα τα ματς υπάρχει τηλεοπτική μετάδοση. Ετσι ορισμένες φράσεις κλισέ που υπάρχουν, όπως το «φωνάζει η Χ ομάδα για τη διαιτησία» και άλλα παρεμφερή, μπορούν εύκολα να διασταυρωθούν και να ξεκαθαρίσει εάν έχουν βάσει ή γίνονται για τη δημιουργία εντυπώσεων. Ο ΟΦΗ πριν από λίγο εξέδωσε ανακοίνωση με αφορμή τις χθεσινές αποφάσεις του ρέφερι Γρατσάνη και αν κάποιος τη διαβάσει, θα νομίζει πως χθες στο Αγρίνιο υπήρξε… σφαγή των αμνών. Ομως η αλήθεια απέχει παρασάγγας, καθώς υπάρχει ο αδιάψευστος μάρτυρας που λέγεται τηλεοπτικός φακός. Ας δούμε τις φάσεις που στέκονται οι κρητικοί, όπως οι ίδιοι τις αναφέρουν:

-Ένα αμφισβητούμενο γκολ εις βάρος μας.
Απάντηση: Σε κανένα τηλεοπτικό ριπλέι δεν φαίνεται πως ο Μοράρ είναι εκτεθειμένος, παρά μόνο τα προτεταμένα χέρια του που φυσικά δεν συνιστούν παράβαση.

-Δυο πέναλτι που δεν μας δόθηκαν (το ένα στον Βουό και το άλλο σε προτεταμένο χέρι αμυντικού μέσα στην περιοχή).
Απάντηση: Στη φάση του Βουό φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει επαφή με τον Κυριακίδη, ενώ ούτε η δεύτερη φάση συνιστά παράβαση. Το χέρι δεν είναι προτεταμένο και δεν υπάρχει πρόθεση ώστε να αποκτήσει πλεονέκτημα ο παίκτης του Παναιτωλικού.

-8 κίτρινες κάρτες, εκ των οποίων οι 5 στο πρώτο ημίχρονο.
Απάντηση: Ισως και να ήταν λίγες, καθώς υπάρχουν και ορισμένα μαρκαρίσματα όπως αυτό του Κουτσινικούλη στο δεύτερο μισό, όπου θα μπορούσε να αποβληθεί.

-Αποβολή του προπονητή μας, επειδή χειροκρότησε τον «άρχοντα» του αγώνα.
Απάντηση: Εδώ μόνο ο κόουτς του ΟΦΗ και ο ρέφερι ξέρουν τι έχει συμβεί, καθώς δεν είναι κανείς άλλος δεν θέση να γνωρίζει τι ειπώθηκε μεταξύ τους.

Και ως συνέχεια. Αφού λοιπόν συνέβησαν αυτά τα «τρομερά» στο χθεσινό ματς, γιατί ουδείς τα έχει καταγράψει. Οκ τα ΜΜΕ του Αγρίνιου τα… αποσιωπούν, αλλά εκείνα των Αθηνών; Ας δούμε τι αναφέρθηκε για τον διαιτητή, από τα μεγαλύτερα websites της χώρας, που δεν είναι ούτε με τον Παναιτωλικό, ούτε με τον ΟΦΗ. Αν και τα «καναρίνια» έχουν την… κακιά συνήθεια να παραδέχονται τα λάθη που γίνονται υπέρ τους, το ανάποδο δεν συνέβη ποτέ.

GAZZETTA.GR: Από την πλευρά του ΟΦΗ υπάρχουν πολλά παράπονα για τις αποφάσεις του ρέφερι Γρατσάνη. Κυρίως για τον μη καταλογισμό πέναλτι υπέρ του Βουό. Στα πρώτα 3 ριπλέι εγείρονται «ερωτηματικά», στο 4ο όμως όπου το πλάνο δείχνει τη φάση από πίσω, είναι ξεκάθαρο πως ο φορ του ΟΦΗ και ο πορτιέρο του Παναιτωλικού δεν ήρθαν σε επαφή. Τότε μάλιστα αποβλήθηκε ο προπονητής τους Παπαδόπουλος για διαμαρτυρίες. Την ίδια στιγμή η τηλεοπτική κάμερα δεν «συλλαμβάνει» το σώμα του Μοράρ εκτεθειμένο στη φάση του 1-0, αλλά τα χέρια του. Ετσι και στις δύο φάσεις αποφάσισε σωστά. Γενικότερα οι φιλοξενούμενοι είχαν νεύρα με τον διαιτητή του αγώνα, ο οποίος έδειξε πάρα πολλές κίτρινες (13 συνολικά).

SPORT24: Γενικότερα, στο πρώτη ημίχρονο πρωταγωνίστησαν τα δυνατά μαρκαρίσματα, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές διακοπές. Είναι χαρακτηριστικό πως ο διαιτητής του αγώνα, Ευάγγελος Γρατσάνης έδειξε συνολικά επτά κίτρινες κάρτες.
Μία εξ αυτών ήταν για «θέατρο» του Πατρίκ Βουό. Στο 38ο λεπτό, ο επιθετικός του ΟΦΗ μπήκε μέσα στην μεγάλη περιοχή, απέφυγε τον Κυριακίδη, αλλά στη συνέχεια -δίχως να υπάρξει ανατροπή- έπεσε στον αγωνιστικό χώρο. Ο Γρατσάνης δεν του χαρίστηκε και του έδειξε την κίτρινη κάρτα. Μάλιστα, ο Νίκος Παπαδόπουλος διαμαρτυρήθηκε έντονα γι’ αυτή τη φάση, με τον διαιτητή να τον αποβάλλει.

SDNA: Καλή η διαιτησία του Γρατσάνη. Στην δύσκολη φάση που του έτυχε, το ριπλέι τον δικαιώνει για την απόφασή του να μην καταλογίσει πέναλτι στο πέσιμο του Βουό και σε γενικές γραμμές κράτησε καλά το παιχνίδι, παρά τα δυνατά μαρκαρίσματα, με σωστές αποφάσεις σε ότι αφορά τον πειθαρχικό έλεγχο.

SportFM: Ωστόσο ο ΟΦΗ είχε μοναδική ευκαιρία για την ισοφάριση στο 39’ όταν ο Βουό έφυγε από τον Μιχάι, βγήκε σε τετ-α-τετ με τον Κυριακίδη, ωστόσο ο Ιβοριανός θέλοντας να αποφύγει τον πορτιέρε του Παναιτωλικού, φάνηκε να πέφτει μόνος του. Ο Παπαδόπουλος έντονα εκνευρισμένος διαμαρτυρήθηκε και αποβλήθηκε από τον πάγκο του ΟΦΗ.

Αρα μήπως τίποτα το μεμπτό δεν συνέβη χθες και όλα τα παραπάνω γίνονται για το θεαθήναι;

Μοιράσου το: